2012. április 9., hétfő

párhuzamos sütik

büszke vagyok magamra: elkészítettem egy sütit (after eight linzer) kétféleképpen is. a recept eleve kicsit reformos, graham liszt van benne, de ezt még megspékeltem egy kis nyírfacukorral. aztán jött a b. verzió sima liszt és répacukor.
klasszikus szívecske és reform galamb - egy mentás angyalka őrizete alatt :)
és aztán teszteltem, de nagyon! :)
a készítés teszten egyértelműen a klasszikus modell lett a befutó. sokkal könnyebben kezelhető a tészta, azazhogy egyáltalán kezelhető. ez a graham liszt nem egy kezdőknek való mutatvány...
az ízteszten igazán nem sikerült komolyabb különbséget felfedeznem, a prekoncepcióm az volt, hogy a reform linzer majd nehezebben lesz ehető, de nem volt valós a félelmem. amiért nekem a nyírfacukros mégis jobban bejött, az a szájszagtalanság. állítólag még védi is a fogakat a szuvasodástól. ezt nem tudom, de a kétféle édesség után tényleg zongorázható a különbség közérzetben.
ezen felbuzdulva, egy külön aloldalon végigveszem majd az édesítés különböző módozatait - szigorúan tudatossági szempontokból!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése